Som executive musical director i Teamsinging – www.teamsinging.dk er jeg ofte ude og lave workshops med erhvervslivet.
Efter en årrække med overlevelses- og kanindræberkurser er tiden blevet mere til de blødere kompetencer. Både større og mindre virksomheder har nu et behov for at formulere visioner og værdier – og være innovative: Her er det en god idé at inddrage medarbejderne i kreative processer, gøre værdierne til mere end ord og opleve visionerne rent fysisk – med sang!
I samarbejde med ledelsen skræddersyes en workshop der rammer lige præcis den stil og det udtryk der passer til netop denne virksomhed.
Af tilfredse kunder kan nævnes: Grundfos, DR, GN-mobile, De Gule Sider, Coca Cola, Astra Zeneca, House of Prince, LINAK, Struers, Fritz Schur, Danfos, Blue Water Shipping, Carlsberg, Kabooki, TDC, Gorm Larsen & Partners og Aller Press, Telenor i Operaen, Force Technology, NOVO Nordisk, Nordea, TRYG, NeoProcess, EuropCar, Maconomy.